Sehari Anda Login, RM0.50 Anda Dapat ^^

Join us now =)

Join us now =)
Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign.

Friday, October 8, 2010

Masa Hampir Tiba



Sekejap da masa berlalu, bagi mahasiswa & mahasiswi mesti da perasan kan yang final exam da makin dekat kan. Bagi pelajar calon PMR yang sedang bertungkus-lumus menjawab PMR, teruskan usaha anda dan saya doakan kalian berjaya. 

Hari ni saya update blog bukan la ada benda menarik pun cuma sekadar nak update blog dan nak peringatkan diri saya dan mahasiswa & mahasiswi yang tinggal dalam 2 minggu je lagi nak final exam (UiTM mula 25 oktober ni). So ok tak study kalian sekarang ni? Semoga kalian dapat menempuhi peperangan dalam menuntut ilmu dan saya akan mendoakan kejayaan kalian.

Tapi sebelum tu saya nak tunjukkan equation yang agak menarik bagi saya (hehe)....



Hehe... Jangan caya lak dengan equation nanti teruk jadinya =P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails